Support Consultant

Als Support Consultant bij OCTOBOX Nederland kom je terecht bij een jong en dynamisch bedrijf. In de rol van Support Consultant ga je het team van huidig (technisch) consultants versterken. Je gaat aan de slag met het inrichten en automatiseren van processen bij diverse klanten, zowel in het overheidsveld als het bedrijfsleven. Als consultant ga je de software van OCTOBOX gebruiken om processen in te richten bij onze klanten. Ook is een van je taken om ons klantportaal te beheren. Via het klantportaal komen vragen en incidenten van onze klanten binnen. Aan jou is de taak om de vragen en incidenten die binnen komen te beheren en samen met onze technische specialisten op te lossen. De opgeloste vraagstukken bespreek je vervolgens met de klant.

We vragen zowel creativiteit van je, om de juiste oplossingen voor klanten te bedenken en de huidige software te verrijken, alsook zelfstandigheid en assertiviteit, om de juiste taken op te pakken. Je hebt bij OCTOBOX Nederland veel vrijheid. Daarbij bieden we de juiste begeleiding om de software van OCTOBOX Nederland eigen te maken en vinden we het belangrijk dat je leergierig bent. Veel zal je ‘on the job’ via opdrachten voor klanten leren, met daarbij de mogelijkheid om altijd terug te vallen op je collega’s.

Over OCTOBOX Nederland

OCTOBOX Nederland richt eigen software in voor overheidspartijen en bedrijven om de informatiedruk binnen deze organisaties te verlagen. Dit gebeurt bijvoorbeeld door het intelligent verwerken van grote hoeveelheden e-mail, het gebruik van slimme postkamers. Met onze producten voor het analyseren en opruimen van netwerkschijven en het automatisch anonimiseren van alle soorten documenten en dossiers zijn we inmiddels marktleider.

We gaan informeel met elkaar om en vinden het belangrijk om van elkaar op de hoogte te zijn. OCTOBOX Nederland is een dynamische en groeiende organisatie. Bij ons krijg je genoeg ruimte en begeleiding om je snel te ontwikkelen binnen het technische team.

In de rol van Support Consultant verwachten we dat je de nodige leergierigheid en enthousiasme meeneemt. We verwachten dat je goede communicatieve vaardigheden en veel motivatie hebt om het vak echt te gaan leren. Ben je nog steeds enthousiast na het lezen van het functieprofiel? Check dan of je ook beschikt over de kwalificaties van deze functie:

Afvinken maar!

· Ik heb een (technische) HBO/WO opleiding afgerond; de richting is breed, maar denk aan

– (Technische) informatica

– ICT / Informatie en Communicatie Technologie

– Business IT and Management

– Bedrijfskundige Informatica

– Communicatie en Multimedia Design (CMD)

· Ik heb maximaal 2 jaar werkervaring;

· Ik heb affiniteit met software. Ik vind snel mijn weg in applicaties, en vind het leuk om nieuwe mogelijkheden te ontdekken en anderen daarmee op weg te helpen

· Ik ben klantgericht en communicatief vaardig. Je zal veel schakelen met klanten en gaat ook oplossingen bedenken voor klanten. Daarnaast ga je natuurlijk het klantportaal beheren, waarbij de vraag van de klant centraal staat. Daarbij kan je de marketing van de technisch consultants oppakken. Hiervoor is het belangrijk dat je goed je weg weet je vinden bij de klant en het leuk vindt om te schakelen met de klant

· Ik kan me zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken in het Nederlands en het Engels

· (PRE) Ik heb kennis van SQL en/of andere programmeertalen

Herken je jezelf in bovenstaand verhaal? Of wil je misschien wat meer weten? Mail dan even naar postbus@octobox.nl of solliciteer snel via het formulier hiernaast.

Solliciteren kan trouwens ook supernsnel:




    We gebruiken cookies

    Om ervoor te zorgen dat deze website goed en handig werkt, voor statistieken en om gepersonaliseerde advertenties en berichten te tonen via onze partners gebruiken we cookies en vergelijkbare technieken. Je kunt zelf bepalen welke type cookies worden geplaatst. Kies hiervoor ‘Instellingen’. Door op ‘Doorgaan’ te klikken accepteer je de standaard instellingen.