Anonimiseren

Automatisch persoonsgegevens censureren

 

 

Verlaag administratieve kosten en anonimiseer razendsnel dossiers van vele duizenden documenten, zoals WOB-verzoeken en WABO-dossiers.

 

 

 

Sinds de invoering van de AVG-wet zijn organisaties verplicht om zorgvuldig met persoonsgegevens om te gaan. Dit betekent dat bijvoorbeeld BSN-nummers, mailadressen of NAW-gegevens moeten worden afgeschermd. Het zogenoemde ‘aflakken’, ‘censureren’ of ‘anonimiseren’ is een arbeidsintensief werkje. Met OCTOBOX Anonimiseren worden omvangrijke dossiers als WOB-verzoeken zo efficiënt en kwalitatief mogelijk geanonimiseerd.

Onze visie op anonimiseren

 

 

Waarom anonimiseren met OCTOBOX?

Automatisch persoonsgegevens aflakken

Verlaag administratieve kosten en verkort doorlooptijd. Met OCTOBOX Anonimiseren anonimiseren we automatisch grote hoeveelheden documenten en verwijderen wij eenvoudig specifieke gegevens of gebieden. Het unieke concept van OCTOBOX Anonimiseren zorgt er voor dat dossiers van vele duizenden documenten razendsnel worden verwerkt. Doordat het ‘aflakken’ grotendeels automatisch gebeurt, worden doorlooptijden korter en voorspelbaar.

Complexe functies, zoals het vastleggen van tijdslijnen en het ontdubbelen van documenten, zijn standaard voorhanden. De verschillende soorten dossiers en documenten, zoals WABO-dossiers, gevoelige beleidsdocumenten en persoonskaarten worden binnen één omgeving geanonimiseerd. Hierdoor reduceren de beheerkosten sterk. Tenslotte verwerken wij digital born– en gescande documenten, emailberichten en bijlagen met gemak door elkaar.

 

Onze dienstverlening (download)

 

 

 

Selecteer met één druk op de knop in meerdere documenten wat wel/niet  geanonimiseerd moet worden en voeg automatisch de reden (grondslag) toe.

 

 

Wat maakt ons uniek?

Flexibel en snel censureren

 

  1. Flexibele keuzes: Van te voren instellen wat automatisch geanonimiseerd moet worden
    of met een validatiescherm handmatig teksten en gebieden selecteren.
  2. Verschillende input: Van grote bulk tot een 
enkel document, complexe samenstelling
 van data en automatische herkenning 
van documenttypes.
  3. Multidocument: Met één druk op de knop in meerdere documenten wel/niet selecteren wat geanonimiseerd moet worden.
  4. Werken met bibliotheken: blacklist (welke woorden mogen niet zichtbaar zijn?) of whitelist
    (welke woorden moeten zichtbaar blijven?).
  5. Automatische identificatie invullen: voeg automatisch de reden van anonimiseren toe (grondslag).

 

 

 

Business expert Job Pantjes:

“Omdat er vele anonimiseringsprocessen zijn, lopen de behoeften sterk uiteen. Ik ga graag mee op zoek naar wat binnen jullie organisatie past.”

Lees hier zijn visie op anonimiseren

Job geanonimiseerd

 

 

Benieuwd naar wat dit voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag hier vrijblijvend een tienminutengesprek (of langer) met Job aan!

 

 

 

Bekijk onze andere diensten

ONS PLATFORM  SCHIJF OPRUIMEN

 

 

 

We gebruiken cookies

Om ervoor te zorgen dat deze website goed en handig werkt, voor statistieken en om gepersonaliseerde advertenties en berichten te tonen via onze partners gebruiken we cookies en vergelijkbare technieken. Je kunt zelf bepalen welke type cookies worden geplaatst. Kies hiervoor ‘Instellingen’. Door op ‘Doorgaan’ te klikken accepteer je de standaard instellingen.