Overheidsinstanties zijn veel tijd kwijt met het verwerken van poststukken en e-mailberichten inclusief bijlagen, terwijl dit geautomatiseerd kan gebeuren. Op deze pagina staat een opsomming van een deel van de OCTOBOX-processen die wij bij onze klanten hebben geïmplementeerd. Naast dat dit de klanten veel tijd en geld bespaart, blijft ook de kwaliteit van de dienstverlening op een hoog niveau. Al deze processen zijn gerealiseerd door gebruik te maken van de slimme OCTOBOX-bouwstenen. Hierdoor is het eenvoudig om (een groep van) processen aan te passen aan de specifieke eisen van een organisatie.
Processen bij gemeenten
Aanvraag Bijzondere Bijstand |
Aanvraag ID |
Aanvraag paspoort |
Aanvraag regeling toeslag zorgkosten |
Anonimiseren WOB-verzoeken |
Beheer Minicontainers |
Eerste inschrijving NL |
Facturen |
Huwelijksdossiers |
Mutatie uitkering |
Naamswijzigingen |
Parkeervergunningen |
Schuldbemiddeling |
Trendanalyse veiligheid |
Uitkeringsaanvragen |
Vermissingsverklaringen |
Vertrek naar buitenland |
Wijziging Woongegevens (PBZ) |
Processen binnen het onderwijs
Afstudeersteun |
Bekostiging Rugzak-leerlingen |
Bekostiging Scholen |
Bezwaar en Beroep |
Jaarverslagen Onderwijsinstellingen |
Servicedesk bedrijfsvoering |
Voortijdige schoolverlating |
Reactie plaatsen